jatuh sudah

falling snow

falling snow

Pages

~~my min ho~~

~~my min ho~~

falling Object

Monday 1 July 2013

no smartphone!

gatal lagi,nak berhenti! sekarang ni,tak dapat da jumpe smartphone,padan muka! sedey la! adoi,,macam mane ni,,,bile nak pi terjah kedai die ni,alahaiii,,,payah btoi la,tu la pasal,da tersuka pulak kat smartphone,hahaha,tapi,die ok,,hehe,,boleh buat gurau,hormat orang tua,anddd tak bajet hot setap!hahaha! even,die cute,tapi,die cool je,hehe,,anddd paling melting,time die sembang ngan pak cik mane ntah! haha,lembut je die jawab,alahaii,aku pun boleh jadi seorang yang peramah tetibe,hahaha,depan die,kemaen lagi,aku senyum la,gelak la,,haha,nampak je,motor die kat depan kedai,aku da start senyum da,,aku tunggu je dia,hahaha,aku doa je,die datang kat kaunter aku,hahaha,,dasat tak,,hehehe,,last day aku keje,aku siap panggil die,bayar kat kaunter aku,haha,lagipun die beli satu barang je,,haha,ye,die beli arang!haha! arang! huhuhu,,,pastu,boleh pulak,die cari duit die,die tak ingat letak mane,haha,aku senyum je,die da gelabah da,haha,last-last jumpe,then,die cakap,,hai..ada pun,takut saye!,.hehehe,melting,,melting!!!

No comments:

Post a Comment