jatuh sudah

falling snow

falling snow

Pages

~~my min ho~~

~~my min ho~~

falling Object

Monday 3 December 2012

saya sayang kamu...sahabatku!!!!!

saya sayang kamu sahabatkuuuuuuuuuuu.... ok......first of all..saye ingin berkongsi sedikit sebanyak mengenai diri ini,,,pastinya...diri ini tak sempurna,,,tapi...memiliki seorang sahabat sejati yang in shaa allah kami saling,,,melengkapi...nama saye NUR KHAIRUNISA BT SHAIFUL RIZAL..kini sedang menyambung pelajaran di kolej matrikulasi perak.....ok3....back to the title...saye nak cerite...macam mane saye bley jumpe dengan die...ktorg satu sekolah...dari form 1 sampai form 5...die ni memang comel orangnye...tapi lansung tak penah nak bangge diri....memang seronok dapat kawan ngan die...die sangat baik...sangat memahami...caring....die sangat sayang akan kawan2 die...terutama saya... ok....kini tiba lah masanya..saye memperkenalkan...diri beliau....in shaa allah....nama diberi cukup indah..manis...ringkas...seperti tuan punye diri AISYAH AHMAD ZUBADI....tinggi...lincah...menjaga pertuturan...menjaga pergaulan,,,perfect...pastinya...semua para ibu bakal booking die untuk menjadi menantu pilihan...haha..yea...believe me....hahaha.... KENAPA SAYA SAYANG AISYAH.... 1~die la...sahabat saye kala duka...kala gembire...always support saye..dalam ape jua...yg saye lakukan...pastinya!!! 2~die sentiasa memberikan nasihat2 yg ikhlas dan jujur...seriusly...orang laen memang tak dapat tandingi aisyah saye.... 3~kami selalu pegi merayap sesame....pegi kem sesame..pegi berkelah sesame....kirenye..memang banyak gile la...aktiviti yg kami buat bersame....awwwhhhh....so...sweeet.....down memory lane......... 4~aisyah...die tak memilih kawan sebab rupa...tapi sebab hati....oleh sebab itu....saye sayang aisyah sangat2...... 5~saye selalu berpegang pada kata2 sahabatku ini...nisa...ingat....kite berkawan bukan kerana terpakse...tetapi kerana Allah...ana uhibbuki fillah....saya sayang kamu kerana Allah....saya rase nak menangis je..time denga die cakap macam ni...sirius ly...saya sayang aisyah...!!!!>< ****hug****sayang kamu ketat2......
NAMPAK TAK BETAPA BESARNYE,,SAYANG SAYA KAT SAHABAT SAYE...TAK PECAYE TENGOK LA...LINK CONTES NI....HAHAHA...BESARKAN!!!!

2 comments:

  1. tq so much sebab join. besarnye link tu. hehe. best of luck :)

    ReplyDelete
  2. time kasih......gomawo....hahaha

    ReplyDelete