jatuh sudah

falling snow

falling snow

Pages

~~my min ho~~

~~my min ho~~

falling Object

Friday 12 July 2013

ujian tuhan!

ok! memang aku protes habis-habisan,whaatt? we are in the same university??okay! i just can't believe it! and,,aku memang tak nak! okay! tak nak! macam-macam aku buat,untuk aku lupakan kau,bila elok da lupa,,tetibe muncul pulak,setakat kat fb tu lantak pi la,ni,,same u pulak,alahaii,tuhan memang menguji aku,lagipun,aku malu dan segan dan tak nak jumpe kau! tolong la paham! naseb la,ko tak sama course pulak,harap-harap la tak kan,kalau tak mahu sakit jantung aku ni ha! naye je kang! ape la naseb aku ni,,kat matrik da jumpe,cukup la,ni,kat u pun nak same jugak,alahaii,,la,tuhan memang betoi-betoi menguji aku!pape pun,,aku terpakse terima je la,nak buat macam mane kan,nak tukar memang da tak boleh,so,terima je la,,,doakan yang terbaek sudah! abis cerita!

No comments:

Post a Comment