jatuh sudah

falling snow

falling snow

Pages

~~my min ho~~

~~my min ho~~

falling Object

Friday 17 January 2014

saja jenguk lama da terabuk

bismillah... ahaha...serius weh...da lama da tak merapu...rasaya da dekat 4 ka 5 bulan da....ahaha...wellll...busy...lepas masuk unimap terchenta ni...busy aku kemaen lagi...ahaha..saje je nak wat poyos gegitu...saja nak cite...kengkonon nak curhat la ni...ececece...esok..yakni bersamaan 4 ka 5 jam dari sekarang..aku akan menghadapi..kahkah...ayat skema gila baq hang....aku kene jawab exam....agriculture economy....the last payyyperrr....yang membuatkan aku dan seluruh ry56( course aku) merana balik lambat...sedey gila bak hang...alahai...sebab paper tu la...aku terpaksa menghamburkan segala kata cacian dan makian yang kejam terhadap sesape je yang balik awai dari aku...ahahaha..sori la ye...biase la...emosi..ahahaha...pejam...celik...pejam..celik...aku da dekat 1 sem da...menghadapi pahit jerih as a degree student ni....papepun...aku taw..ini hanya permulaan wehhh....macam-macam lagi yang bakal aku lalui...huarrrghhh....nisa~~~~ you can do it....my dear...amboi kemain lagi motivate diri sendiri kan...ahahaha....well as well as you me...aku memang cenngggini...evev sat lagi nak jawab paperr pun..aku buleh lagi duk chill ja...ahahaha..jawab paer sat lag....menjerit histeria...hahaha....macam mane nak fokus study eco...jasad ja ada kat sg chucuuh ni...hat lain sume da syok pi tengok tv kat umah da....alahaiiii..sengsara gila hidup aku....welllll....terpaaksa la redo kan....yela nak wat guano kan...

No comments:

Post a Comment