jatuh sudah

falling snow

falling snow

Pages

~~my min ho~~

~~my min ho~~

falling Object

Saturday 22 December 2012

fairy tale...aku..hebat sungguh...

ye.....aku taw aku salah....niesa memang bersalah...sangat salah.....niesa.....aku kene cube lupekan..ape yg patot....aku x nak..sesiape pun terluke...no..no..no...ok..lupekan..lupekan...mesti boleh..mesti...jangan sebab sorang....orang laen sume benci aku..no...tak boleh...aku mesti dapat lupekan die...sebab die kan ngade...mesti aku akan menyampah ngan die punye.....no didi...no....mr.j....didi poyo//mr.j...sengal...due2 bley blah.....aaaaaarrrgh...ok....fine..podah...berambus kalian....berambus...just go....niesa...fokus kat min ho...fokus...ko mesti dapat min ho...bukan klon2 die yang memang x serupe tu....ingat....hahahaha....dasat sungguh fairy tale aku ni...ye..ye...min ho aku punye...

No comments:

Post a Comment