jatuh sudah

falling snow

falling snow

Pages

~~my min ho~~

~~my min ho~~

falling Object

Wednesday 19 December 2012

kecelaruan emosi>>>

ye..ye..dan...ye...bile da masuk sem 2 ni....aku memang la hepi...first sebab aku dapat teroskan pengajian aku dengan tenang tanpe perlu pindah ke mane2...then..aku da berazam nak mulekan hidup baru...yakni..aku nak jadi rajin...kaki studi..kaki siap keje...walaupun kengkadang ade je keje aku yang tak siap lagi...hihihihi...tapi...siriusly...bagi aku la...bagi orang laen aku tak taw la kan....aku memang busy gile sem 2 ni.....kengkadang sampai berduyun2 kertas atas meja aku....report sane...report sini...prelecture sane...prelecture sini..ngan note berterabur lagi...tutor lagi...extra exercise lagi....haiiiishhhh...pakat sume bende aku kene wat la.....penat tak yah cakap la kan,,,,memang penat gile nak mati....kalo dulu...before tido..sempat la lagi aku berangan2...tapi sekarang...letak je kepala kat bantal..taw2...da subuh da pun...nampak tak yang aku sibuk gile plus penat gile kat situ...so...nak dijadikan cerite....aku harap kesibukan aku ni,,,boleh membuahkan hasil...iaitu keputusan exam aku yang baek...ye la...kali ni..aku akan berusaha sedaya upaya...buat keje sendiri...tapi..ade la sikit2 yang aku tiru gak kan...but not la 100% kot....jadi....harap sangat aku dapat berubah menjadi lebih baek pada mase akan datang.....do pray for me....amin.....

No comments:

Post a Comment