jatuh sudah

falling snow

falling snow

Pages

~~my min ho~~

~~my min ho~~

falling Object

Thursday 8 November 2012

nisa!!!!chaiyok2

hai...ape la malang beno naseb aku ni kan...ade ke patot aku tersuke kat sorang mamat ni...bg aku...dia la yang tercomey sekali kat tempat aku belaja tu..padahal langsung x comey..kat mate rommate aku..hahaha...tapi aku tetap suke kat dia...tak kire ape pun yang terjaDI...NTAH LA...AKU DA TRY NAK DELETE DIA... tapi ntah la...susah btoi...jenuh da,,aku set otak aku ni...jangan fikir pasal dia..even kat pesbuk pun aku da unfren ngan dia...tapi aku still nak taw perkembangan dia...aku nak taw..ape yang jadi kat dia..nampak sangat yang aku memang susah nak lupe kan dia...kengkadang aku rase macam buang mase je..akuu sibuk2 pasal dia..sebab dia sampai bgtaw aku...jangan suke kat dia...aku memang sedih giler nak mati time tu...ye la..ermmm...tak nak la cakap...sedih beno ni,,,tapi x kire ape pun yang jadi...aku tetap tekad untuk singkirkan dia dalam hidup aku,,,aku btoi2 nak delete dia..aku nak suke kat orang laen plak,,,lantak dia la..sem 2 ni..aku da malas nak amik tahu pasal dia da..aku nak totally benci dia..haha..padan muke dia...apa dia ingat dia tu ensem sangat la...bajet je lbey...eeeeeeee......rase nak lempang je,,,muke dia...baru padan ngan muke dia...ape die ingat bagus sangat la tu...sound2 aku...eeee....macam mintak kaki je...poyo..ngade...cacat...sengal...skezoooo....

No comments:

Post a Comment