jatuh sudah

falling snow

falling snow

Pages

~~my min ho~~

~~my min ho~~

falling Object

Friday 24 May 2013

Perlu ke?

Rindunye aku,tuhan saje yang taw,rindu gile,sayangnye aku,,kat die dan mereka,,tapi..skarang..aku harus melupakan semua rase untuk die,tp,aku tak kan buang mereka dari hati aku,mereka adalah teman2 ku yg sangat aku sayangi,sangat sayang,dari roomate sampai classmate,sayang sangat kat dorang,,mane tak nye,da dekat sebulan da,tak bertentang mate,tak dengar suare,tak dengar berite,gosip,,kalo tak,boleh dikatekan everyday,ade je gosip yang kteorang sembang,tapi,lately,sejak da abis matrik ni,langsung! Semua orang sibuk,termasuk lah aku! Masing2 buat hal sendiri,kecuali ade bende,bru plan ape2,,sedey,jangan cakap la,ofcos la sedey,nak luah perasaan pun susah,nk mengumpat tak cukup forum,nak menjerit pun payah,nak melalak tak de geng,adoii,macam2 lagi la,,so,sayangi la roomate and clasmate anda,tapi,,jangan begitu menyayangi crush anda! Kelak merana diri,jiwa dan raga! Hal ini demikian kerane,crush bley menyebabkan anda kuciwa,sedey,tak berdaya,suke jeles,bergaduh,dan macam2 lagi,,macam kisah aku ni la,aku sayang sangat kat die,ntah,tak taw kenape,sumpah tak taw,,jadi oleh itu,setelah abis matrik ni,aku dengan duka cita ingin mengumumkn bahawa,aku akan officially lupakn crush aku secare perlahan..even,payah,aku akan try okay,,bwt mase ni,aku haramkn diri aku stalk fb die,twitter die,insta die,untuk kebaikan aku,sebab aku dalam proses melupakan die,so,harap maklum! Tapi,biase la kan,macam2 benda jadi,iklan name die,bukak tv compem ade pelakon name die punye,,nampak kerete BMW mesti teringat die,dengar je name awek angkat die,teringat kat die,teringat mr.ramli je teringat die,ok! Banyak sungguh pengaruh die dalam hidup aku ni! Isshh! Tak patot..tak patot...kene cepat2 hapuskan,,,lupakan....fokus...lupakan die,,yes..aku mesti boleh! Mesti! Chaiyok2! Hwaiting! So,perlu ke aku lupakan die,jawapan yg sohih lagi muktamad! Ofcos 100°/° perlu okay! Itu je luahan aku! Haha! Ye la kan,da lame da tak merapu kat sini,tetibe rindu pulak,haha!

No comments:

Post a Comment