jatuh sudah

falling snow

falling snow

Pages

~~my min ho~~

~~my min ho~~

falling Object

Saturday 29 December 2012

disaster<didi`s hair>

disaster to me,but good looking to other,erm,,another quote yg tetibe muncul,dlm otak aku,time aku analysis muke didi tadi,ye la,mane taknye,die potong rambut,apakah??da la gaye rambut tu,memang lansung tak sesuai dengan die,elok2 muke comey dengan rambut dlu,bley plak die potong rambut spiky2 macam tu,memang hancus la jadinye,da sekarang ni,da sah lagi ternyata la,bahawa,aku sememangnye suke hanya pada rambut die,ya,hanya rambut,sebab rambut die yg mcm medusa tu la,aku suka die,bukan sebab muke or perangai die,,dan sekarangnye,aku memang lansung tak suke tengok muke die,lagi2 dengan stail rambut bencane alam die tu,aku hanya suke rambut die yg lame,yg macam medusa,bukan stail bru ni,oleh itu,aku ingin tekankan,bahawasanya,aku punye taste memang pelik,aku suke rambut,ala2 medusa,dan yang penting,ade belah skit,baru nampak kecomelan di situ,,then,,aku taw,,medusa tu kan,ala2,obor2 tapi,siriusly,aku memang suke rambut gaye itu,hahahahaha,lawak sungguhkan,pape pun,aku doakn didi bahagia dengan rambut baru die tu,coz aku pun memang tak suke die da,haha,ok la,da......

No comments:

Post a Comment