jatuh sudah

falling snow

falling snow

Pages

~~my min ho~~

~~my min ho~~

falling Object

Monday 3 December 2012

:p

ok...arini aku memang bengang tahaap tak ingat kat sorang mamat dan sorang minah ni......eeeeee....bengang nye aku...........ade hati die nak rampas didi aku...minah ni sudah lebey btoi la...aku rase nak pijak2 je muke die.....biar padan ngan muke die tu....ngade2 sangat...ade hati nak rampas didi aku...tampo kang...eeee....kuaja punye nenek sengal...dulu beria sangat tak suke kat didi la....benci gile nak mati kat didi la.....maki hamun didi la...ape la...padahal die sendiri yang jatuh....sengal !!!!da tu...skang...x pasal2.....die suke balik kat didi aku....then...ade hati plak....nak stalk didi aku.....amboi...ko ingat...didi tu ko punye ape......hotak la ko.....kau taw x yang didi tu aku yang punye sengal!!!!!!!!!!!!eeeeeeeeee...rase nak bunuh2 je minah ni,,,,,,,sengal...poyo...cacat.....bengong!!!!!padan muke kaw....sape suruh gedik sangat........eeeee.....tampo muke kau sejuta kali.....bru puas hati aku...............sengal...sengal..sengal...sengal...dan sengal......nenek....kau memang sengal......eeeee....didi pun same je...sengal....eeeeee......menyampah la aku ngan korang due ni.....

No comments:

Post a Comment