jatuh sudah

falling snow

falling snow

Pages

~~my min ho~~

~~my min ho~~

falling Object

Thursday 28 February 2013

Sebuk ku,kalah menteri!

Da lame tak update ye,haha,maaf,bkn x maw tulih,tp,agak sebuk,hahaha,kalah menteri,haha,minggu lepas,aku isi u.p.u,hehe,aku isi byknye u.m.t..universiti malaysia terengganu,x taw kenape?maybe sbb hati da terpaut kat sane mungkin,haha,lagipn,tempat die not bad,surrounding mcm gempak,then,tepi laut lg,nanti bley la selalu lepak tepi laut,haha,bley la,amik mood ala-ala jeju island gitu,tapi seriously,walaupun matlamat aku nak sambung kat u.m.t,tp,,aku tetap tak kn lupekn,tujuan first aku,aku nak pegi,melancong dan kalau berkesempatan,aku nak study kat korea,harap2 ini menjd kenyataan,sebabnye,aku memang da lame memang nak sangat pegi korea ni,even time f3 dlu,memang beriye beno la nak pegi korea,,tp,bile da beso ckit,da lupe pulok,tp,skang,aku tak kn lupe da,aku nak pegi korea,nk pegi,paham tak,nak pegi,jadi,sebagai kate-kate peransang aku,nisa!sila belajar elok-elok,result kasi gempaq kalo nk pegi korea,show to the people,who had put u down,that u can do it better and u will target u'r dream,until it come true,seriusly,it sound klishe,but,whatever it is,i will try to do the best,among the best,to make my dream come true,in shaa allah,i will!!so,i think,that's all for now,chalga!

No comments:

Post a Comment