jatuh sudah

falling snow

falling snow

Pages

~~my min ho~~

~~my min ho~~

falling Object

Monday 11 February 2013

The new me!

Ok,aku tak pasti samada,ini bgos atau tak,tapi,yg pasti this is me,i^m the new niesa,yaa!nisa!skang ni,aku da berjinak2 dengan selendang,so,aku ade la perubahan sikit,,dulu,kalo aku gi org kawin ke,tunang ke,jenjalan ke,even,kedai makan pn,org memang lansung,tak sedar akan kewujudan aku,disaster kan,aku macam tak wujud!!ye la,aku ni kn biase je,tudung pn biase je,baju pun biase2 je,make up pn x de,tp!!skang ni,hahaha,aku gi umah org bertunang,sampai dorg ingat,aku pulok yg tunang,padahal,aku pakei tudung lilit je pn,aku pi kedai mkn pulok,dorang pandang aku,gaye aku ni najwa latif je kn,smpai sengih2,siap nk mintak no lg,,gile ape??skang ni,bile aku jalan je,,ade je yg bg salam la,pheewit2 la,eee,jijik sungguh,dlu,jgn harap la,org pandang aku pun tak,,hahaha,tapi,aku still nisa yg dlu,dlm perangai,aku still alergic to morning,malas kemas bilik,x rajin blajo,tp rajin merayap,rajin siap lmbt..rajin nk melawa je kejenye!!!haha,maybe,sbb da bertambah matang kot kn,,ye la,da dewase,haha,ayat mintak kaki je kn,,papepn in shaa allah,aku berubah ke arah kebaikan,,,haha,ok,that all!challo!adios!><

No comments:

Post a Comment