jatuh sudah

falling snow

falling snow

Pages

~~my min ho~~

~~my min ho~~

falling Object

Friday 23 November 2012

kecelaruan maklumat..hihi

hahahahaha..kengkadang..aku pun pelik.....bia betoi aku ni,,,da rupe org tak siuman da aku tengok..ye la...kejap kate suke..kejap kate tak suke...aku da pening ....ye la...aku memang la suke kat die...tapi..bile die...ni...memang kengkadang saje nak bagi aku tak suke ngan die...ye la...bile aku nampak die komen gedix2 ngan minah mane ntah..memang la aku jeles kan,...so..aku pun give up la...tapi!!!!!bile aku nampak gambo die kat mane2..aku teros cair ngan kecomelan die...haha...sirius..die memang comel...itu pun dari mate aku la kan,,,dari mate orang laen aku tak tahu la kan,,,maybe sebab rambut die comey kot...sampai aku pun terpikat kat die..hahaha..lawak...tak kan aku minat die sebab rambut kot...unbelivable....hahaha..so..kat sini aku nak tegaskan,,,sesungguhnya...SAYA MEMANG SUKE KAT AWAK...DAN..AWAK TAK BOLEH PAKSE SAYE UNTUK TAK SUKE AWAK....paham,,,hihihi..gaye die bace je kan,,,haha...tapi aku still akan berusaha untuk lupakan die....sebab memang itu yang die hajatkan,,so....ok la..tapi..maybe it will take time..so...mr.d....don't expected so high...sebab saye sedang berusaha melupekan awak..dan...awak tak payah nak riso ok..i'm not too obses about u..i'm just obses about min ho and yonghwa...ok...so..plez...hahaha...danial...!!!!jgn nak poyo sangat ok..ops...i mention your name...ok...whateve,,,lalalaalala,,,ok..thats its....

No comments:

Post a Comment