jatuh sudah

falling snow

falling snow

Pages

~~my min ho~~

~~my min ho~~

falling Object

Saturday 3 November 2012

aktiviti harian yg membosankan~~

AKU....seorang yg laen dr yang laen.....ermmmm...aku pun maseh terfikir,,betul ke,,,itu aku...aku rase x kan,,,aku hanya org biase...ya..ya...manusia biase....aku memang byk maennn...kalo studi 1 jam tu...masa pure aku studi hanya lah...30 min,,,yg laen sumenye aku maen,,,dengo lagu,,,nyanyi lagu,,,merapu,,,aku akan cepat bosan dalam melakukan sesuatu perkara....contoh...aku studi..jap lg,,,aku bosan la...then..aku mane game...kalo bosan maen game..aku g la sikat rambut...bosan sikat rambut..then..aku bukak lappy aku...lalalala..then...aku merapu kat blog aku...kat fb aku... kalo aku suke seseorang pun same..aku pasti akan suke kejap2 je...sebab nnt aku mesti akan suke kat orang laen dan aku akan cerite pasal orang laen plak...huhuhuhhu...so...inilah kebanyakan sedikit sebanyak rutin aku setiap hari kat bilik aku kalo x der kelas....hahaha...

No comments:

Post a Comment