jatuh sudah

falling snow

falling snow

Pages

~~my min ho~~

~~my min ho~~

falling Object

Monday 19 November 2012

ya,,,,sahabat @ roomate sejati

haila...haila....rindu tak terkire...bersarang di hati...arap2 pihak sane jugak merasekan,,ape yang disini rase...hua,,hua,,hua,,,ayat gaye nk cakap kat sape je kan..padahal....aku cakap ni...aku tuju...aku tembak..aku baling...aku hempap..aku tonyoh...btoi2 kene tepat kat muke roomate aku...hahaha...ok..now...aku akan sebot name mereka2 ini..satu persatu...lihat...hayati...kagumi....teliti..dan...fikir...aku ke tu...hihihi..kalo btoi anda,,,,tampo diri anda sendiri....10 kali berturut2...kalo bkn..korek idung sampai berdarah dan upload gambo dalam fb.....hahahaha....ok,,,first name....intan...olivia...tantan...santan..sume pun bley...sbb sume ni...name die...die ni budak akaun..hahaha..orang nye kurus je....hihi...baik dan kadang2 rase nak tampo je...hihihi...gurau je...then,,,second name...budak bajet korea...hahahaha...aiza najiiha....budak fizik....suke kat beast....i mean junhyung beast....baik,,,suke mendengar..ala2 miss kaunselor gitu..hihi...last name....orangnye kecik2 je...tapi sangat rajin dan pandei....sangat meminati beto kushairi...sampai dengo je name beto...die da stat sawan 3 hari 2 dalam..hahahaha...dorang ni la...penyeri bilik 17..tingkat 4 sri teja.....hahaha...kalo x de sorang,,,rase tak lengkap bilik tu...hahaha....ok...sape yg terase tu,,,,teros kan sambung cubit pipi dan tarik rambut anda kuat2...kalo bley...sampai tercabut akar rambut...okay???hihi..ok..sambung balik....dalam bilik ni...setahu aku la....aku la pemegang tahta,,,ratu..paling malas....aku memang malas..lagi2 bab2 nak kemas2 ni..memang bukan aku la kan,,,,tapi...ade jugak hamba allah yang sanggup kemas meja aku,,,hihihi..trimas tak terhingga aku ucapkan,,,jika itu lah anda..sila...tarik telinge anda sampai merah...kalo telinge tu tercabut lagi osem..haha..ok...ape lagi ek???erm....jap...pikir jap....ok,,,,aku jugak nak ucapkan ribuan...jutaan..puluh jutaan..ribu jutaan....trimas...kerana dorang ni...memang tak henti2 sokong aku..dalam...ape jua yang aku lakukan..dan dorang jugak selalu sangat bagi aku semangat dan nasihat2 bile aku ade masalah...hihi....kire nye..aku rase..ade jugak orang yang paham dannnn....sayang aku...hihii....tacink2 la pulok...hahaha.....dorang jugak la tempat aku...merapu...cerite masalah...ajak maen game..dengo aku melalak...dengo aku perasan...dan macam2 lagi...hihhi...last but not least....kepada sume roomate aku...aku sayang korang sangat2....aku hepi..dan...bangga gile...coz..aku dapat roomate yang happening macam korang.....hihii.. p/s====korang bukan sahaje roomate aku yang paling osem...tapi korang jugak la..sahabat kala hepi dan kala duka aku....hihihi...i like u the best....korang roomate aku the bast...hihihi..korang merupakan..shabat sejati dannn...roomate sejati...ade macam beast x....hihi...ok...chaw dulu...

No comments:

Post a Comment