jatuh sudah

falling snow

falling snow

Pages

~~my min ho~~

~~my min ho~~

falling Object

Sunday 4 November 2012

~nak order sushi ape???~

lalalalalal.....bahagia walaupun esok ade exam final chemistry....ye la...wat pe nak sedey2 kan....studi...then..kalo borink..aku pun berniage la.... ~ ~ ~hahaha~ ~ ~ mesti terkejut kan.....berniage ape plak kat matrik..ni....hahahaha..actually aku skang da stat berniage sushi...lalalala...aku maen sushi bar la....hihihi...abis sume roomate aku pun...pakat nk bukak kedai sushi,,,sume nk jd saingan sengit kedai aku...lalala...tp aku kesah ape...aku still gak berniage mcm biase .....best gile...maen sushi bar tu...bley wat sushi...hahaha..dapat duit...hihihihi...osem...hahahaha..rase x sabo2 nk g tesco...then g order sushi..then berlagak...gaye taw sume name...bahan2 nk wat sushi tu..ye le...aku kan da penah wat sume sushi tu....hihihi...ooookkkk...now..aku nk sambung maen sushi bar balik...hohoho...adios...~~~

No comments:

Post a Comment