jatuh sudah

falling snow

falling snow

Pages

~~my min ho~~

~~my min ho~~

falling Object

Friday 9 November 2012

alahai....malangnye nasebku

alahai....malangnye nasebku....aku x dapat tengok anugerah skrin....aku nak sangat tengok...tapi..aku terpakse duduk kat matrik ni...sebab esok..aku ade muet...eeee...sakit btoi ati aku ni...aku try la...nak tengok kat intenet tapi lembabnye masyaallah,,,,soooo...dengan berat atinye..aku pun give up la...kan..nak wat macam mane,,maybe aku memang ditakdirkan untuk tak dapat nak tengok anugerah skrin tu...sob...sob...sob...tapi..aku ade usha twitter orang...dorang komen...kebanyakkan nye negative je..kat ASK tu...dorang kate openiing die langsung xtak best...bosan la...lofa macam itu..la...ini...la...ntah la...aku sendiri pun tak taw nak cakap ape...arrrghhh..tekanan...sebab aku tak dapat tengok...tapi tak pe la.kan...da tak derk jodoh..nak wat macam mane...sedey...tabahkan hatimu...niesa....hihihi

No comments:

Post a Comment