jatuh sudah

falling snow

falling snow

Pages

~~my min ho~~

~~my min ho~~

falling Object

Sunday 18 November 2012

layannnnnn

ok.....memandangkan....aku post bende sengal nipun...da dekat pukul 4 pagi..so..kat sini aku nak tekan kan,,,kenape...aku nak jugak tulis bende ni..walaupun da larut malam,,,,first of all.....ntah,,,aku bingung gile kot...aku rase semacam,,,dasat sangat aku minat kat mamat ni sampai....aaaaaaargggh,,,ntah la...macam2 aku buat sebab die...segale-galenye..apa aje yg aku buat mesti akan ade ber sangkutan ngan die...aku ni memang gile la kan,,,aku beriye-iye suke kat die bagai nak rak..tapi..aku gerenti die ntah-ntah,,kenal aku pun x...ye la kan,.,aku ni kan da la rendah dari die..mesti la die x kan pandang aku for sure....then..pengakuan berani mati aku plak,,,aku ni x la cantek macam yang kawan die cakap tu..gf die lg cantek...tp..siriusly..aku memang suke kat die,,,ntah la..aku pun x taw kenape aku suke kat die..suke sangat2..mane2 aku pegi pun...mesti aku akan cari die..nampak x yg aku sangat suke kat die.... hai....macam mane la..aku nak pujuk hati aku ni..supaya aku ni x payah da suke kat die..lupekan je die....macam macam da aku bwt...tapi still x bley jugak..eeeee....x taw la macam mane...aku ni da gile sangat agaknye kan,,,nak dijadikan cerita..aku ade bkk twitter die..ade la....beberape bende yg die tweeet tu...aku rase macam die memang nak tuju untuk aku...die memang taw je..yang aku akan bace post die tu,,ntah la ,,,payah sungguh bile hati ni da suke kat seseorang...cukup susah untuk aku delete die dari hidup aku..tapi x kan aku still x sedar diri lagi kot...die da suruh aku lupekan die selame-lamenye,,asal aku degil sangat kan.,,,,nanti kalo aku dapat taw yang die da de yg punye..mesti la..aku lg sedey kan,.,,,maw nanges aku dibuatnye...sirius..aku memang rase nak nanges je,,time tulih post ni..korang yg x paham,,memang la boley kutuk aku....tapi aku yg rase ni,,,,payah kot....lagi2 aku memang suke gile2 kat die...ntah la..bia la ,,,aku ikot je flow..bia allah yg tentukan,,,kalo ade jodoh x kemane kan,,,ye..perempuan yg baek..pasti akan dapat lelaki yg baek,,dan sebaliknye,,same jgk macam aku..maybe aku lupe siape aku untuk berganding ngan die..kan...so..nisa...ko kne la sedo diri ko tu dulu..before ko nak sesuatu yg terbaek...or..maybe jodoh aku memang bukan ngan die...maybe ade org laen..in syaa allah..one day..papepun aku doakan yg terbaek..buat aku..die..dan sume...aminnnn...

No comments:

Post a Comment