jatuh sudah

falling snow

falling snow

Pages

~~my min ho~~

~~my min ho~~

falling Object

Saturday 29 June 2013

Anti-lelaki?!

Aku mengelak..aku memang malas nak layan orang yang aku tak suke ok,,lagipun,kte kan baru kenal..hishhh..sibuk je,tampo kang! Ok! Lantak ko la! Pastu,boleh pulak cakap aku ni anti-lelaki,hallloo! Habis tu,lee min ho kesayangan aku tu,bukan lelaki ke? Mongok betul! Cehh! Sejak,kebelakangan ni,aku memang malas nak amik taw pasal pape pun,twitter tak bukak,fb lagi la,adik aku pun pelik,kenape tetibe aku jadi laen,,die tanye kenape..aku cakap...ade la..haha..pastu die bengang dengan aku,haha,padan muke die..entah la,,malas nak layan..bukan twitter ke fb ke..orang pun same,malas nak layan..nak berkenalan ke,nak no phone ke,,nak ape lagi ntah,,semua aku malas nak layan,,aku buat bodo je,pastu blah..padan muke,haha! Ko cakap aku sombong ke,kerek ke,anti-lelaki,,lantak la! Kesah pulak aku! Cisss! Sengal! Da la name pun,alaa,,name musuh ketat aku,cehh,tak payah la,ntah-ntah ko adik die tak,ye la,name pun dekat-dekat je,hahaha,ye tak, AZALI..terbalik-terbalik,agak-agak,boleh jadi name ape ek? Huahuahua....ish..ish..ish..bahaye ni,ntah-ntah! Ko spy die,ye la,aku ni kan hot setap! Haha,,hamik kauu!! Pape je la,,,aleeee..oii..ade hati,,ali..tapi beriye eja alee..konon macam orang korea... KOREA KEPALE HOTAK KAU!! MACAM JAWE ADE LA!! hahaha-...naseb kau la,alee oi!

No comments:

Post a Comment