jatuh sudah

falling snow

falling snow

Pages

~~my min ho~~

~~my min ho~~

falling Object

Saturday 29 June 2013

Suka hati aku je!

Wallaweii..comeynye! Huahuahua! Malangnye,die cina la pulak! Muka ada sikit macam yong hwa+sparta kook,hahaha,tapi,sumpah cute! Haha,,aku usha je dia dari jauh...tapi,tak sempat nak berangan,takot karang ke laen pulak aku punya keje,karang tak pasal-pasal aku kene marah kang,ciss! Tak nak aku! Tapi,lantak la! Yang penting,dia datang hari-hari,so,boleh la aku cuci mate jugak,tak de la,aku duk mengadap muka azali tu je,,da la tak ensem..hehehe,,tak baek pulak rasenye,aku mengate die..alee i'm sori....waktu aku tengok yong kook aku tu,alee pandang je aku,pastu tanye,,dah berkenan ke?! Hahaha,nampak sangat aku memang da berkenan dengan dia,haha,kenan sudah!! Dasat wo! Tapi,betoi,kecomelan die memang tidak boleh disangkal lagi,sebab ros(rakan sekerja aku) die pun cakap jugak,mamat yong kook aku tu comey! Hahaha! So,now ktorang da boleh buat fanclub,yong kook prince la sekarang ni,haha! Dasatkan! Tapi,ros cakap name die Jason! Tadi,aku dengar taukeh panggil die Chen! Jadi?! Apakah name die yang sebenar,,,jason chen ke? Jason? Chen? Haha,lantak je la,,yang penting,aku panggil die yong kook! Haha,sempena muka die yang merupakan hasil tambah,darab,bahagi muka yong hwa dan kim jong kook! Haha!

No comments:

Post a Comment