jatuh sudah

falling snow

falling snow

Pages

~~my min ho~~

~~my min ho~~

falling Object

Saturday 29 June 2013

Cabaran kerja!

Ok! Aku terima! Walaupun payah! Arrrggh! Aku tak boleh terima kenyataan yang aku kene marah! Adoi! Muka aku! Ofcos la masam je kan, ye la,gila kau! Kene marah depan-depan orang sape tak malu choq!! Tapi,aku buat muke innocent girl je,time kene marah tu! Malas nak rebellll! Kang laen pulak jadinye! Tapi yang penting! Siap la! Nanti bile aku da pandai,,baru korang taw,ingat korang senang-senang je boleh buli aku ape?! Ciss! Helllo! Ini nisa ok! Mentang-mentang la aku budak baru! Eee..tak pe,aku kene tahan je la kan,nak buat macam mane lagi kan,sabar je la! Pinggang aku sakit gila kot! Kalah kat tapak perhimpunan! Bile nak duduk je,ade je customer,adoi! Penat kot!! Kalau kat tapak perhimpunan tu,ok jugak,berdiri takat 1-2 jam je,ni,aku training je,,4 jam,tak duduk woi! Bayangkan,betapa sakitnya pinggang aku! Balik je rumah,teros aku tido,tak ingat dunia,penat woi! Start esok,,iaitu hari jumaat,aku stat keje penuh! Start 12.30 sampai 9.30,mati la aku,jenuh la pinggang aku sakit!! Mengantuk mesti punya! Lapar tak payah cita la!! Mesti lapar punya! Hahaha! Naseb la nisa! Tapi,tak pe,demi ipod! Aku sanggup sakit pinggang,kene marah,kene perli,dan segale-galenya! Aku sanggup! Asal kan,aku dapat ipod tu! Yes! Aku mesti dapat jugak ipod tu,tak kire! Aku nak jugak! Nak jugak! Tak kira! *hentak-hentak kaki* haha! Dasat tak aku! Degil punya budak! Haha!! Hwaiting nisa! You can do it,baby! U can! Chaiyok-chaiyok!

No comments:

Post a Comment