jatuh sudah

falling snow

falling snow

Pages

~~my min ho~~

~~my min ho~~

falling Object

Saturday 29 June 2013

Da name pun kembarkan!

Tak sangka! Haha,kembar aku je yang memahami! Sayang awak! Dalam banyak-banyak orang,die sorang je yang paham aku! Sumpah! Die la satu-satunya orang kat sekeliling aku yang amik berat pasal aku,,,seriusly,,terharu! Bukan nak cakap,orang laen tak baek! Bukan! Cuma..kureng sikit la! Kembar da best,,,sokong aku bile aku perlukan kawan,tak kesah dengan perangai aku,lagi-lagi kate-kate aku,paham gurau aku! Tak tikam belakang aku! And,tak sekongkol dengan musuh aku,,,! Wuuhuu..ramai yang cakap ktorang macam kembar,haha,,cikgu pun ramai yang comfius antare aku dengan die,haha,,so suuuweeet! Sayang ko sesangat! Percaye tak,kau la satu-satunya kawan yang taw aku ade blog,selaen qila! Sebab qila pun ade blog,kau je antare geng kte yang pernah bace cerita-cerita merepek aku,haha,,,yang laen,aku buat tak taw je,malas nak bagitaw,haha,kalau dorang tanye pun,aku buat bodoh je,hahaha,dasat tak aku!entah la,senang dengan kau,,kau antare kawan aku,yang boleh diharap! Best kawan dengan kau..betul tak tipu! Hahaha,,sekarang ni,baru aku nampak,kau paling banyak komunikasi dengan aku,hahaha,twitter,mesej,facebook! Yang laen tu,,dorang anggap aku macam tak wujud je,so,lantak la! Aku pun sekarang ni,da malas da,nak gaduh,nak melebih-lebih,nak gurau pun takut,kang tak pasal-pasal,bawak sekali musuh aku dan seangkatan dengannya,,kang tetibe terase hati dengan ayat aku la,ape la..macam-macam la,so,,sebab tu,aku slowdown aku punye aktiviti sosial! Hahaha,,,bak kate adik aku,,,! *along merajuk! Sebab banyak sangat orang jahat* ok! Aku merajuk! Pape je la! Malas la nak amik taw,,antar mesej aku balas..tak mesej,aku pun malas nak amik taw! Lantak la! Kang,bukak kang,gaduh la,,perli la,maki la,,mengate aku tu,tak payah cakap la,memang ade je,,biar la! Tak luak pun! Benda remeh,,da tua! Tapi,perangai mengalahkan budak-budak! Pape pun,yang pastinya! Awak kembar da best saye! Hehehe! Gudjob my baby! Yes! My baby alive! Haha!

No comments:

Post a Comment