jatuh sudah

falling snow

falling snow

Pages

~~my min ho~~

~~my min ho~~

falling Object

Saturday 29 June 2013

ma sweater cullen!

ok! dah gila ke ape aku ni?! bayang kan..renung kan...abang sweater jadi edward cullen!!ok! nisa! ko memang da nak jadi gila ke ape?! hahahaha,adik aku cakap,jauh panggang dari api,,ok,walaupun tadi dia maen hentam je,tapi,kat sini aku betoi kan..bagi aku,,memang dekat di hati!! haha,same je muka depe! haha! kan...hahaha,,wallawei,ni la padahnye layan twilight! ok! memandangkan,abang sweater da ganti robert pattinson,so-- sekarang ni,da tak boleh jadi twilight! die jadi,twiggo-- haha..comey kan name die,macam name patung monyet baru aku,name die CIMOT ...hasil merepek aku,,haha,konon hasil pelat dan hasil shortform si monyet! haha...tapi,cutekan! yatim (patung rilakuma aku) ade,piatu(patung kucing hitam aku)  ade,mr.h(bantal busuk super kesayangan aku) ade,,pak ijo ade(bear aku yang gebu) ,cimot...(patung monyet aku),haha,,,comey kan,dorang sume atas katil aku,tengah meeting sesame mereka,haha! ! ! comel!

No comments:

Post a Comment