jatuh sudah

falling snow

falling snow

Pages

~~my min ho~~

~~my min ho~~

falling Object

Friday 7 June 2013

bukan macam tu!!!!!

ok....first and foremost...aku nak mintak maappppp....bebanyak,,,,,,kepada sesiape yang pernah kecil hati dengan aku......aku baru sedar...kate-kate aku tu menusuk kalbu...tak taw la...dia post and up dated bende tu untuk aku ke tak...tapi...sumpah aku terase bende tu macam untuk aku....ye la....aku rase...ayat kepale hotak tu...memang ayat biase la bagi aku...tak taw la pulak..kot ade yang terase hati...kalau ade...biannnnn.....aku bukan sengaja pun...lagipun..aku dah biase da...cakap bende tu...so...bagi aku...bende tu...tak de pape pun....dan aku memang tak maksudkan..bende yang tak baek....KEPALE HOTAK KAU!!!! entah,,,bagi aku,,,ayat nie...biase je...memang rutin aku,,,sebut...bende ni...even..aku taw..bende ni tak elok...kkkaaaannnn!!!ye lah...lepas ade orang terase hati dengan perkataan nie..aku akan sedaya upaya untuk tidak menggunakan perkataan nie lagi...or...maybe...baek aku diam teros......tak sebok kan diri dalam hal orang lain....aku akan berubah!!!yes!!! totally berubah...tapi...kalau ornag laen tak boleh terima perubahan aku...tu...korang punye pasal...aku pun da bosan dengan semua ni!!!! lastly....bianneeeeeee......untuk kate-kate aku yang telah menyakit kan hati kalian!!!!

No comments:

Post a Comment